POWr Social Media Icons

wtorek, 24 czerwca 2014

I'm working on a new entry on the blog.

Minął już rok odkąd napisałam pierwszy wpis na blogu, to niebywałe jak szybko to zleciało. Mam nadzieje, że będziecie ze mną również w przyszłych latach, a ja postaram się częściej dodawać nowe posty i bardziej was zaskakiwać. W tym poście chciałam żebyście poznali mój mały zakątek w domu i to jak przygotowuje się do nowego wpisu, ENJOY. 













@wersow  ON INSTAGRAM  





fot. Alicja Przygoda 

spodnie od dresu- Zara/ bluza- H&M 


Instagram

4 komentarze:

Agraaafka pisze...

zakochałam się w twojej przestrzeni,gdybyś mogła wrzucić więcej zdjęć ze swojego pokoju;)

Anonimowy pisze...

Po co ci modowe magazyny przy wrzucaniu zdjęć na bloga?

Demotywatory pisze...

Jeuuuu, te zdjecia są genialne :)

Pixie Mini pisze...

hej, prześliczne zdjęcia :D i strasznie fajna ta klatka z suszonymi kwiatami. zainspirowałaś mnie ;)
masz może pinteresta?