POWr Social Media Icons

środa, 26 lutego 2014

Black widow.

Tytuł zainspirowany słowami mojego chłopaka, który na początku widząc jedno ze zdjęć z sesji powiedział, że wyglądam jak wdowa. Mi ten look jak najbardziej odpowiada ! Długi czarny płaszcz z skórzanymi wstawkami, spodnie w czarno- bordową kratę, szary sweter wyciętymi plecami, który udało mi się kupić za jedyne 30 zł w Zarze, a całość podkreślona klasycznymi botkami do szpica na obcasie. Czerwona szminka i kucyk, który do tej pory zdecydowanie nie był moim ulubionym. Czas na zmiany. 

Wersow.














Tym razem na elegancko- Karol Wojciechowski. 






    fot. Alicja Przygoda 

sweter-Zara/spodnie-Zara/buty-Bershka/płaszcz-Pepe Jeans


Instagram

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Sprzedajesz na jakieś stronce swoje ciuchy? :)

Weronika Sowa pisze...

Jak na razie wystawiam niektóre rzeczy na allegro lub udostępniam na facebooku ciuchy, które chcę sprzedać. Strona to całkiem fajny pomysł, dziękuje, może stworzę ją wkrótce. ;)

Anonimowy pisze...

Chłopak się nie zna ;p
Jak dla mnie to w ogóle nie wyglądasz jak wdowa. Za to bardzo elegancki i klasyczny look.
Jestem na tak :D
btw ładnie Ci w kucyku i z uśmiechem ;)