POWr Social Media Icons

czwartek, 2 stycznia 2014

Boyfriend jeans.

Nie wiem jak wy, ale ja z uśmiechem na twarzy powitałam nowy rok, szczególnie, że podczas odliczania była ze mną jedna z najważniejszych osób. Nowy rok, nowe pomysły i inspiracje. Dziś mam dla was nowy post, stylizacje całkiem na luzie, bo przecież chodzi o to, żeby było ładnie, prosto ale przede wszystkim wygodnie! Z mojej garderoby wybrałam boyfriendy, spodnie, które od dłuższego czasu stały się codziennością kobiet. Możemy je swobodnie dobierać zarówno do sportowych butów, trampek jak i botków na obcasie czy szpilek.













Spodnie- Zara
Bluza- Zara
Kurtka- Nike
Buty- Nike
Zegarek- Rolex
Wersow. 

Instagram

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

gdzie kupiłaś kurtke wera ;)?

Mirek Miroszenko pisze...

gówniane

Weronika Sowa pisze...

Nike. ;)

Anonimowy pisze...

Pokazuj swoje codzienne zwykle stylizacje np.jak wychodzisz do szkoly chodzisz po domu;))