POWr Social Media Icons

wtorek, 29 października 2013

Elegant & Fun


Ostatnio miałam okazję świętować urodziny jednego z członków mojej zwariowanej rodzinki, któremu jeszcze raz chciałabym złożyć najszczersze życzenia ! Uroczystość odbywała się w Dworze Bistuszowa, pięknym, starodawnym budynku, otoczonym malowniczymi ścieżkami.
Więcej informacji na temat dworu znajdziecie na stronie http://dworbistuszowa.pl 
*
Miałam na sobie asymetryczną, czarną, obcisłą sukienkę z nowej kolekcji Zary i do tego eleganckie, sznurowane botki. Jestem przekonana, że ten outfit będzie mi towarzyszył przy wielu zbliżających się uroczystościach. Moim zdaniem jest to idealny zestaw na nadchodzący dla licealistów- półmetek. 
Oceniajcie, komentujcie! Chcę znać wasze zdanie, nawet jeśli moja stylizacja nie przypadła wam do gustu. 























Wersow.

Instagram

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

to Twój brat? nie mów , że bliźniak :o ŚLICZNA MŁODSZA SIOSTRA :))

Anonimowy pisze...

Zdecydowanie na nie. Wsiocko i pogrubiajaco

Anonimowy pisze...

wszystko fajnie tylko ta sukienka trochę cię poszerza w ramionach i w tych butach nogi ci dziwnie wyglądają

Anonimowy pisze...

jakiego różu/bronzera używasz na co dzień? :)) szkoda, że tak rzadko dodajesz posty, lubię twojego bloga :>