POWr Social Media Icons

poniedziałek, 7 października 2013

Boyish but girly.

Chłopięco ale dziewczęco, tak nazwałabym tą stylizację. Nie spędziłam wiele czasu na wybranie tego zestawu, ubrałam pierwszą, lepszą rzecz z mojej garderoby. Jedną z ulubionych stała się sportowa sukienka, którą możecie znaleźć w H&M.  Do tego dobrałam jeansowy plecak. Moim zdaniem jest dziewczęco, młodzieżowo, a przede wszystkim wygodnie. Oceniajcie i komentujcie! Chcę znać wasze zdanie nawet jeśli moja stylizacja nie przypadła wam do gustu. 

















 Fot. Alicja Przygoda
 Wersow. 



Instagram

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

:)

Anonimowy pisze...

Masz piękną cerę jakich kosmetyków używasz ? ;>

Anonimowy pisze...

Właśnie jakich :) ?

Anonimowy pisze...

Mogę wiedzieć jakim kolorem farbujesz włosy? :)

Anonimowy pisze...

gdzie kupiłaś plecak ? ;)

Anonimowy pisze...

plecak sinsay ?!?!? mam taki sam <3

Weronika Sowa pisze...

Nigdy nie farbowałam włosów trwałą farbą, mam naturalnie takie włosy. ;)

Anonimowy pisze...

Mi się podoba ;) Tylko jedna rzecz mi tu nie spasowała: pierwsze zdjęcie, z tabliczką na pierwszym planie. Myślę, że lepiej byłoby, gdyby pierwsze zdjęcie wyostrzało Ciebie. Taka mała sugestia kompozycyjna ;)

Anonimowy pisze...

gdzie kupiłaś plecaczek ? cudny :)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

Wiesz może gdzie kupić taki plecak?