POWr Social Media Icons

środa, 9 października 2013

Autumn on a daily.


    KLIK ---->   http://animoto.com/play/0rLlEVH9OqlFEecrc2g5DA# 


Wprost uwielbiam magazyn Harper's Bazaar, zawsze znajduję w nim wiele ciekawych artykułów, modnych wskazówek, a przede wszystkim mnóstwo inspirujących mnie stylizacji.  Dzisiejszy zestaw to klasyczne czarne rurki, które nigdy się nie nudzą, ani nie wychodzą z mody. W połączeniu z białym t-shirtem tworzą zwyczajną ale interesującą stylizacje. Do tego dobrałam tzw. jupę, która stała się bardzo modna w tym sezonie. Oceniajcie i komentujcie! Chcę znać wasze zdanie nawet jeśli moja stylizacja nie przypadła wam do gustu.













Fot.Alicja Przygoda

Wersow.

Instagram

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

twój blog mi się bardzo podoba,zdjęcia są genialne. Fajnie by było jakbyś przedstwiła jakąś męską stylizacje. ;D

Anonimowy pisze...

To pierwsza stylizacja, która mi nie przypadła do gustu... :( Być może za sprawą kurtki, która (przynajmniej na zdjęciach) nie leży zbyt dobrze.

Anonimowy pisze...

Świetna stylizacja <3 fajnie by było gdybyś napisała skąd rzeczy.../xoxo

Anonimowy pisze...

Świetna stylizacja. Gdzie mogę znalezc taki płaszczyk :))

Weronika Sowa pisze...

w Top Secret. ;)