POWr Social Media Icons

sobota, 10 sierpnia 2013

Western on holiday

Wreszcie się trochę ochłodziło! Przypuszczam, że wszyscy czekali na spadek temperatury, ja również. Przez ostatnie dni, kiedy nie wychodziłam z domu- projektując miałam czas na zaplanowanie nowej stylizacji. Jednak, że pogoda nieco się zmieniła zobaczycie ją dopiero przy następnym poście. Dzisiejsza stylizacja jest w sam raz na chłodniejsze dni. Moja wymarzona kurtka w stylu "western", którą znalazłam w second handzie idealnie się sprawdziła. Do tego dobrałam brązowe spodnie z H&M, zwykłą, luźną koszulkę w kolorze białym i wygodne botki pod kolor kurtki. Oceniajcie, komentujcie! Chcę znać wasze zdanie, nawet jeśli moja stylizacja nie przypadła wam do gustu. 

























fot. Patrycja Gaweł

Wersow.

  Instagram

4 komentarze:

Norhill pisze...

U will be a beautiful lady one day!
Keep posting :)
x
www.norhill.de

Anonimowy pisze...

widziałam Cię na żywo i jesteś na prawdę śliczna. Czekam na nowe również ciekawe stylizacje :)

Anonimowy pisze...

Super stylizacja, ale jednak wydaje mi się, że lepiej by wyglądała, gdyby była bardziej dopasowana ;)

Anonimowy pisze...

W KOMENTARZU WYŻEJ CHODZIŁ O KURTKĘ :)