POWr Social Media Icons

niedziela, 4 sierpnia 2013

Jeans for August.

Dzisiejszy look jest moim ulubionym zestawem na lato. Jeansowa spódnica- jeden z moich pierwszych projektów. Krótka, zwiewna w sam raz na ciepłe dni. Opłacało się ślęczeć dniami przy maszynie. Dobrałam do niej zwykła biała koszulkę z Zary i  czarny pasek, pod kolor butów.
 Podobno lity wychodzą już z mody ale wciąż można je zobaczyć na wielu zagranicznych blogach modowych czy lookbooku. Jak dla mnie są wygodne i świetnie pasują do takiego zestawu. Jeden z moich ostatnich zakupów to czarny kapelusz, niezbędny jeśli chodzi o teraźniejsze, słoneczne dni. Ostatnio nie miałam na nic czasu więc dawno nie zaglądałam na bloga ale to nadrobię ,obiecuje. Będziecie mieli okazje zobaczyć ubrania zarówno zaprojektowane jak i uszyte przeze mnie. Zdjęcia robiła Alicja Przygoda, przy następnych postach również będziecie mogli zobaczyć zdjęcia jej wykonania ,pozdrawiam. 















Wersow.


Instagram

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gdzie kupiłaś materiał na spódnicę? ;)Bardzo ładna Ci wyszła ;>

Anonimowy pisze...

świetna spódnica. :)
masz piękne włosy, co z nimi robisz, używasz jakiś szczególnych odżywek?

Anonimowy pisze...

skąd miałaś materiał na spódnicę ? :)