POWr Social Media Icons

wtorek, 27 sierpnia 2013

Autumn cycling.

Jedną z rzeczy, której będzie mi brakować zimą jest rower. Sama myśl o wycieczkach rowerowych, wypadach za miasto z przyjaciółmi, zawsze będzie mi się kojarzył z latem, wakacjami, upalnymi porankami i ciepłymi nocami. Powrotami po długich i wyczerpujących dniach. Wielkimi krokami zbliża się koniec wakacji, więc cieszmy się w miarę ciepłymi dniami jakie pozostały nam przed rozpoczęciem roku szkolnego. Ja mam zamiar wykorzystać je w 100 %, 
ale czy tylko ja czuje niedosyt na tych wakacjach?  
Jeśli chodzi o stylizację, wybrałam dziewczęce rurki, zwykły, biały t-shirt- pasujący prawie do wszystkiego, flanelową koszulę w kratę, bezrękawnik pod kolor oraz moją nową "szmatową" (JC) zdobycz czyli białe conversy, nie zastąpione pod względem wygody jeśli chodzi o długie spacery czy wycieczki rowerowe. Oceniajcie, komentujcie. Chcę znać wasze zdanie, nawet jeśli moja stylizacja nie przypadła wam do gustu. 

















fot. Alicja Przygoda
Wersow.

Instagram

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

troche zrzynasz z innych blogów ale stylizacja mi się podoba mis ie twój rower :)

Anonimowy pisze...

conversy serio kupiłaś na szmatach?

Weronika Sowa pisze...

Tak, conversy mam ze szmat. ;)

Anonimowy pisze...

JC.. <3<3

Anonimowy pisze...

Skąd masz torebkę?