POWr Social Media Icons

czwartek, 11 lipca 2013

Summer time!

Uwielbiam lato! Ludzi pełnych energii, w kolorowych ubraniach, banalnych i naturalnych fryzurach, plecionych warkoczach czy kokach. Wystarczy,że założymy krótkie szorty, zwykły t-shirt i okulary przeciwsłoneczne i swobodnie możemy cieszyć się ciepłymi wakacyjnymi dniami wychodząc z domu, bez zmartwienia,że złapie nas deszcz,czy nie odkopiemy auta z pod tony śniegu i spóźnimy się na pierwszą lekcje prof. Małka. Wspominając o nauczycielu jeszcze raz wspomnę, że uwielbiam wakacje... Ten look oddaje moje dzisiejsze samopoczucie w 100 %. Słońce, ciepło, dużo miejsc do zobaczenia. Kolejny park do popołudniowych przechadzek,tym razem w Belwederze. Idealne ubranie na randkę, czy wieczorne wyjście. Zwiewna spódnica do ziemi, luźna błękitna koszulka oddająca kolor morza, do tego czarne buty na obcasie ,specjalnie nie wybierałam wyższych, ta wysokość jest idealna ,nie za wysoka,nie za niska, na pierwsze miejsce idzie wygoda. Do tego modne dodatki, ja wybrałam czarno-złotą kolie, oczywiście zegarek i pierścionek, który już od dłuższego czasu wypatrywałam w sklepach, pożyczony. W te wakacje nie ma czasu na nudę, korzystajcie z każdego wolnego dnia, nie bójcie się pokazywania własnego stylu, wiec na te wakacje proponuje KONIEC MONOTONII, zróbmy coś nowego. 
















Instagram

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

skad buty?

Anonimowy pisze...

jak dbasz o włosy? ;-)

Weronika Sowa pisze...

Buty H&M. ;)
Z włosami nie robie z nimi nic specjalnego ,używam odżywek z dove.